بسم الله الرحمن الرحیم
ای نام تو بهترین سرآغاز بینام تو نامه کی کنم باز
در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید
ادامه...
⭕️▪️پیامک تبلیغاتی چیست و پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار چه ویژگیهایی دارد؟ @bazaryabimodern1987 پیامک تبلیغاتی تقریباً از زمانی که تلفن همراه بوده، وجود داشته است. اما در سالهای اخیر تغییرات بسیاری در سلیقه و ترجیحهای مشتریان ایجاد شده است. تا جایی که بسیاری از روشهای قدیمی برای ارسال پیامکهای تبلیغاتی نه تنها اثربخشی...
⭕️▪️پیوت (Pivot) در مدل کسبوکار چیست و چه انواعی دارد؟ @bazaryabimodern1987 اغلب مردم تصور میکنند که یک کارآفرین واقعی، شخصی با اراده و سرسخت است که به هر ترتیبی تمام موانع موجود در مسیر تحقق ایدههای خود را از میان برمیدارد و از مسیر اولی که انتخاب کرده کوتاه نمیآید. قسمتی از این دیدگاه خوب و صحیح است؛ اما...
هرگز برای فرار از بیکاری، شغل فروشندگی را انتخاب نکنید❗️ فروشندگی نیازمند مهارتهای اساسی زیر است: @bazaryabimodern1987 مهارت فروش اول⬅️ علاقه به ماهیت فروش مهارت فروش دوم ⬅️شخصیت برونگرا و اجتماعی مهارت فروش سوم ⬅️اعتماد به نفس در سخنوری مهارت فروش چهارم ⬅️قدرت ارائه قوی مهارت فروش پنجم ⬅️درجه ای بالا از خود انگیختگی...
سیستم اطلاعات بازاریابی چیست؟ چه وظایفی دارد؟ و چگونه تغذیه می شود؟ @bazaryabimodern1987 یک سیستم اطلاعات بازاریابی از افراد و فرایندهایی برای انجام وظایف زیر تشکیل شده است: 1- ارزیابی نیازهای اطلاعاتی مدیران بازاریابی شرکت 2- جمعآوری اطلاعات مورد نیاز از محیط بازاریابی پیرامونی شرکت با کمک ابزارهای سه گانۀ پایگاه...
تبلیغات مدرن @bazaryabimodern1987 برای موفقیت در بازارهای رقابتی باید با مخاطبان هدف و حتی کل جامعه رابطه برقرار کنید. به این کار ارتباطات بازاریابی گفته می شود که تبلیغات بخشی از آن است. در ارتباطات بازاریابی ابتدا باید به سوالات پاسخ بدهید : 1- چه چیزی را بگوییم؟ 2- چگونه و چه وقتی بگوییم؟ 3- به چه کسی بگوییم؟ 4-...
وظایف اصلی یک بازاریاب حرفه ای: @bazaryabimodern1987 1- جذب مشتری جدید: این وظیفه معروف ترین و متداول ترین وظیفۀ یک بازاریاب حرفه ای است. در هنگام جذب مشتری جدید باید به این نکته توجه کنید که آیا مشتری جدید جزء مشتریان هدف شرکت هست یا خیر؟ به خاطر داشته باشید، این وظیفه در زمان رونق و رشد بازار اهمیت بیشتری دارد. 2-...
ابعاد مارکتینگ: @bazaryabimodern1987 1- بازارگرایی: تمام واحدهای یک شرکت باید براساس اصول «رضایت مشتری» و «خلق مزیت رقابتی برای شرکت» عمل کنند و هر برنامه ای باید از این 2 منظر ارزیابی شود که آیا باعث افزایش رضایت مشتری می شود یا خیر؟ و آیا باعث افزایش تمایز شرکت از رقبایش می شود یا خیر؟ 2- بازارشناسی: پیروی از اصل...
مراحل فرایند بازاریابی مدرن @bazaryabimodern1987 1- تحقیقات بازار (MR: Market Research) هر برنامه و تصمیمی در بازاریابی مدرن ریشه در تحقیقات بازار دارد. هیچ مدیر حرفه ای بدون تحقیقات بازار مناسب و دقیق تصمیم گیری نمی کند. در آینده درباره روش های انجام تحقیقات بازار دقیق گفتگو خواهیم کرد. 2- بخش بندی (S:Segmentation)،...